Autor:
freestocks / Unsplash

Kursus "Kultuuriturundus digitaalsel ajastul"

Toimumisaeg: 07.09.–28.09.2023

Neljapäev, 7. september kell 10.00–12.30
Neljapäev, 14. september kell 10.00–12.30 

Neljapäev, 21. september kell 10.00–12.30 

Neljapäev, 28. september kell 10.00-12.30

Toimumiskoht: veebikeskkond Zoom

Maht: 0,75 EAP (18 tundi veebipõhist kontaktõpet)

Maksumus: tasuta

Õppejõud: Marju Sokman – magistrikraad TLU kommunikatsiooni erialal. Laiapõhjaline 15-aastane turunduskogemus nii B2B kui B2C turundusest nii Eestis kui Baltikumis. Kultuuriprojektide ja -programmide turundamise kogemus. Turunduse õppejõud TÜ VKA-s.

Kursuse eesmärk: kultuuri turundamise baasoskuste omandamine alates strateegia loomisest turundustegevuste planeerimise ja efektiivse läbiviimiseni nutistuvas maailmas.

Sisu:

  • turunduse põhimõisted, strateegia planeerimise lähtekohad;
  • sihtgrupi defineerimine, ostupersoona loomine, konkurentsianalüüs;
  • turundusplaani loomine, kanalite valik;
  • reklaamipsühholoogia, tarbijate ostukäitumine;
  • sisu loomine erinevatele platvormidele. Abistavad tööriistad ja loomingulised võtted;
  • sotsiaalmeediaturundus;
  • baasteadmised otsingumootorile optimeerimisest (SEO);
  • turundustegevuste efektiivsuse mõõtmine;
  • praktilised nõuanded tulemuslikuks turundamiseks, levinumad vead. 

Sihtrühm: kultuurikorraldajad, kes toimetavad rahvamajades, kultuurikeskustes, vabakonna ühendustes ning vajavad digiturunduse baasoskusi, et oma tegevusi nutistuvas maailmas paremini turundada. 

Kursuse õpiväljundid

Koolituse läbinu:

  • mõistab kultuuriturunduse strateegia koostamise põhimõtteid ja praktikaid;
  • teab ja oskab kasutada peamisi digiturunduskanaleid sh sotsiaalmeediat, e-posti turundust, online-reklaami ja elementaarset otsigumootorile optimeerimist;
  • on saanud esmased praktilised kogemused veebitööriistade kasutamisel sisu loomiseks ja planeerimiseks, muuhulgas Canva kujundusprogrammi visuaalsete lahenduste loomiseks, ChatGPT ideede genereerimiseks;
  • on tutuvunud turundustegevuste efektiivsuse mõõdikutega tegemaks andmepõhiseid otsuseid edasiste turundustegevuste planeerimiseks;
  • on tutvunud eduka turundusplaani välja töötamise põhimõtetega.

Õpingute alustamise tingimused: kuulumine sihtrühma

Nõuded lõpetamiseks: atiivne osalemine õppetöös (vähemalt 70%), praktiliste ülesannete sooritamine

Väljastatav dokument: tunnistus

Registreerumistähtaeg: 17.08.2023

Registreerumisel palun lisage oma töökoht ja amet ning lahtrisse "Täiendav info või küsimused seoses koolitusel osalemisega" lühike motivatsioonikiri koos põhjendusega (kuni 1000 tähemärki), miks soovite sellel koolitusel osaleda. Juhime tähelepanu, et registreerumine ei taga automaatselt kohta koolitusel. Osalejad valitakse välja motivatsioonikirjade alusel ja teile saadetakse eraldi kinnitus, et olete koolitusele vastu võetud.

Loe lisa ja registreeru


Autoriõigused koolituse ülesehitusele ja koolitusprogrammile kuuluvad Tartu Ülikoolile. Nende kasutamine Tartu Ülikooli kirjaliku loata on keelatud. Koolitust rahastatakse ESFi toel programmi "Täiskasvanuhariduse edendamine ja õppimisvõimaluste avardamine" kaudu.

Image
EU