Toimumisaeg: 07.09.–28.09.2023
Neljapäev, 7. september kell 10.00–12.30
Neljapäev, 14. september kell 10.00–12.30
Neljapäev, 21. september kell 10.00–12.30
Neljapäev, 28. september kell 10.00-12.30
Toimumiskoht: veebikeskkond Zoom
Maht: 0,75 EAP (18 tundi veebipõhist kontaktõpet)
Maksumus: tasuta
Õppejõud: Marju Sokman – magistrikraad TLU kommunikatsiooni erialal. Laiapõhjaline 15-aastane turunduskogemus nii B2B kui B2C turundusest nii Eestis kui Baltikumis. Kultuuriprojektide ja -programmide turundamise kogemus. Turunduse õppejõud TÜ VKA-s.
Kursuse eesmärk: kultuuri turundamise baasoskuste omandamine alates strateegia loomisest turundustegevuste planeerimise ja efektiivse läbiviimiseni nutistuvas maailmas.
Sisu:
Sihtrühm: kultuurikorraldajad, kes toimetavad rahvamajades, kultuurikeskustes, vabakonna ühendustes ning vajavad digiturunduse baasoskusi, et oma tegevusi nutistuvas maailmas paremini turundada.
Kursuse õpiväljundid
Koolituse läbinu:
Õpingute alustamise tingimused: kuulumine sihtrühma
Nõuded lõpetamiseks: atiivne osalemine õppetöös (vähemalt 70%), praktiliste ülesannete sooritamine
Väljastatav dokument: tunnistus
Registreerumistähtaeg: 17.08.2023
Registreerumisel palun lisage oma töökoht ja amet ning lahtrisse "Täiendav info või küsimused seoses koolitusel osalemisega" lühike motivatsioonikiri koos põhjendusega (kuni 1000 tähemärki), miks soovite sellel koolitusel osaleda. Juhime tähelepanu, et registreerumine ei taga automaatselt kohta koolitusel. Osalejad valitakse välja motivatsioonikirjade alusel ja teile saadetakse eraldi kinnitus, et olete koolitusele vastu võetud.
Autoriõigused koolituse ülesehitusele ja koolitusprogrammile kuuluvad Tartu Ülikoolile. Nende kasutamine Tartu Ülikooli kirjaliku loata on keelatud. Koolitust rahastatakse ESFi toel programmi "Täiskasvanuhariduse edendamine ja õppimisvõimaluste avardamine" kaudu.